keskiviikko 25. marraskuuta 2015

jouluintoilua ja sen yli


Se ois marraskuu ja joulufiilikset enemmän ku katossa

Jes, kaikki varmaan huomas että tän postauksen pointti (en tienny et mun postauksil on joku pointti?), on joulu, koska miksi ei.

Ensin voitas puhua lahjatoiveista, koska niitä varmaan jokaiselta (ainakin toivon että en ole ainoa itsekäs lapsonen öhh) löytyy aina. Joka joulu. Ja tietysti esittelen toivelistani täällä kaikelle kansalle, ooh.

- suklaata, sitä ei oo ikinä tarpeeks
- uus peruukki (tilattu jo *hyppii seinillä*. Taas kerran.)
- uus cossi (cosplay-asu, google on frendi) tääki tilattu jo *karseat tanssiliikkeet*
- villasukkia. en usko että näitäkään on ikinä tarpeeks.

Ehkä ensimmäinen joulu jona pystyn olemaan toivomatta miljoonaa asiaa. Kun olin 9, mun toivelistassa oli kuus A4-paperiarkkia teipattuna yhteen.

Ja toisiks paras asia joulunodotuksessa on tietysti joulukalenteri, jota mulle ei ole vielä ostettu. Voih. Mulla on aina kauheat ongelmat hyvän joulukalenterin löytämisessa, koska toisaalta haluisin salmiakkikalenterin, ja toisaalta taas dumlekalenterin. Sellanen glitterin korukalenterikin ois kiva..Mut pieni osa musta käskee mua raahaamaan itteni lähimpään prismaan ja ostamalla kymmenellä eurolla muumi-akelntereita, ja syödä kaikki yhteen menoon. No onhan mulla tässä vielä viis päivää aikaa miettiä, voi jee

Nyt siirrytään niihin asioihin joita oikeesti kaipaan siinä itse joulussa. Voi joulu, voisitko tulla jo? Toisaalta, älä tulekaan vielä, sillä sitten loput kuitenkin niin pian.

- joululoma! Nyt pitäis vielä selvitä ainakin ranskankokeesta, hissankokeesta, enkunkokeesta ja matikankokeesta. Ja nyt kun oikeen ajattelee, niin mun pitäis tehä esitelmä loppuun, tulin jo luvanneeks et pidän sen maanantaina. Ja pitäis ettii niitä uutisia ilmastonmuutoksesta, ku meillä on huomenna se ylimääränen fykentunti...Jaksan tän kaiken vaan kun ajattelen joululomaa. Yh.

- riisipuro, Se tunne kun löydät mantelin. JA MUUTENKIN SE PUURO JA SEN MAKU JA ÄÖÖÄÖÄ. Plus kanelisokeri.

- lahjojen avaaminen, Se jännitys ku katotaan et mikä paketti on kenenki.

- ruoka. En usko että tästä pitää sanoo yhtään mitään muuta, Taisin tosin sanoa jo. Hmm.

-joulukuusi (ja sen koristelu)! Pääsee ottamaan artsyi kuvia instaan. Eikun siis, se tuoksu ja kaikkee, olenpa syvällinen taas.

Huhhu, en kai ole ainoa, joka odottaa joulua ehkä hiukan liikaa, vaikka on marraskuu? Tai siis, varmaan olen ainoa maailmassa, ehe ehe.


Heihei, ja riisipuuro
t: runollinen henkilö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti